Presseinformation

L’easys historie begynder helt tilbage i 1985 med en enkelt vaskemaskine, der blev udlejet via telefonen fra Odense.
Siden den første levering har vi ønsket at sikre vores kunder enkelhed og en høj service. Vores kunder repræsenterer et bredt udsnit af den danske befolkning, og det er både unge, gamle, familier og singler, der benytter sig af L’easy.


Det er vi naturligvis meget taknemmelige for. Det fortæller os, at danskerne værdsætter det store sortiment, de fleksible løsninger, Peters levering og installering samt vores gode kolleger i kundeservice.

For L'easy skal successen ikke kun opgøres i, hvor mange kunder vi har. Vi vil langt hellere tælle tilfredse kunder, og derfor gennemfører vi tilfredshedsmålinger hver måned, så vi hele tiden kan forbedre os. I 2014 har kun 1 ud af 100 kunder været utilfredse, og når det sker, tager vores kundeservice omgående kontakt. På den måde får vi løst eventuelle problemer eller misforståelser med det samme.


Vores undersøgelser viser også, at enkelheden hos L'easy er populær hos kunderne. Hos L’easy er det nemt at bestille, produkterne bliver leveret og installeret, man betaler samme beløb hver måned, og hvis der er problemer, kan man ringe alle ugens 7 dage.


Hos L’easy gør vi os umage hver eneste dag for at alle kunder bliver tilfredse. Derfor er det utrolig glædeligt, at kunderne reelt oplever den gode service, vi strækker os efter.

Du er altid velkommen til at kontakte L’easy hvis du har spørgsmål eller brug for information om virksomheden.
Du kan skrive til os med dine spørgsmål og kontaktoplysninger på presse@leasy.dk - så kontakter vi dig hurtigst muligt.